3. juni 2010

Pollen. I curse you.

Ifølge både den ene og den andre målingen, er det ikke så mye pollen som flyr rundt for tiden. Jeg er ikke like sikker. Rennende nese, kløende øyne og generelt et hue av bomull sier noe annet. Å dytte i seg flere allergipiller er ingen løsning, så imorgen må jeg se meg nødt til å prøve ut noe nytt: Til tross for solen og det som frister der utenfor vinduene, så må jeg holde meg innendørs.

Nei, det går jo ikke i lengden.

Jeg tror jeg bare får leve med plagene, for den norske sommeren er jo over på et blunk uansett. Nå som dette særdeles meningsløse innlegget går mot slutten, så er jeg nødt til å legge ved et bilde. Det er visst en av bloggreglene. Man må alltid poste et bilde til det mølet man presterer å komme med. Derfor får jeg avslutte med George Costanzas visdomsord (klikk på bildet for større versjon):

1 kommentar: