26. juli 2012

The boy with the blues

Skulle trodd høsten var her allerede og at verden er like mørk som den faktisk er. Da er det godt man har en låt som denne. Burde selvfølgelig vært med på den aller siste Oasis skiva, men Noel ville noe annet. Jeg tviholder meg til: "and my dreams are bound, to come true somehow". Ikke helt sikker på hva disse drømmene er, men på tide at noen av dem materialiserer seg. En eller annen dag. Er en ny jobb løsningen mon tro? Eller er det bare god gammel syting? Jeg setter pengene på sistnevnte:



Apropos Lana Del Rey. Damen kommer med flunkende nye låter, sju i antallet, i november. På nyutgivelsen av "Born to die" finner du garantert denne:



En liten søtnos av en dame forresten. Jeg tror jeg har en liten crush der altså:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar