15. april 2010

Max mekker, mekker alt

Jajajasann! Et lite under skjedde idag. Jeg har levd omtrent en uke med en vifte som ikke akkurat har vært spesielt velvillig. Den hørtes ut som et Sea King helikopter ved takeoff. Konstant. Pc'en kunne man bruke som "miksebord" samtidig. Shaken, not stirred. If you catch my drift. Istedet for å levere hele sulamitten inn til reparasjon tenkte jeg at: "Fanken heller. Dette skal jeg fikse sjæl". Og idag kom en splitter ny vifte i posten. Som bestilt der, altså.
Voilà! Nå er det kun en lett bris som strømmer ut fra venstresiden. Minimal støy. Man kan, hvis en virkelig vil, drømme seg bort og tro suset en hører, er det suset ørene får under en sykkeltur i nedoverbakke. En veldig slak nedoverbakke. I gåfart. Nuvel. Poenget er at jeg har fikset computeren. Awesome. Nå skal jeg feire med å se en episode av denne serien:

1 kommentar: