9. desember 2010

Oppsummert

Jeg har vært på innspilling av et talkshow.
To morsomme timer var det. Bedre enn det man ble servert på tv.

Dagen etter var det på tide å møte en svensk artist jeg har begynt å like igjen:
Finfin konsert, selv om man kan bli utslitt bare av å se på den mannen herje rundt og skråle.

Jeg har vært på julebord. Maten så ikke helt slik ut:
Men, den utga seg i det minste for å være det.
Dessuten var det mye folk der, litt for mange etter min smak. Føltes litt slik:
Apropos folk. De mener det er jæskla kaldt for tida. Jeg er forsåvidt enig. Her om dagen var det faktisk så kaldt at det gjorde fysisk vondt. Men vi bor jo i Norge. Skal det være vinter så skal det være vinter. Det er i det minste ikke så kaldt som dette:
Kaldt eller ikke. Jeg har tatt farvel med verdens beste popband gjennom tidene. Mer om det senere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar